خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی در دنتی

خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی، خرید قسطی مواد دندانپزشکی،با بهترین شرایط در دنتی. با ما همراه باشید تا با فروش قسطی تجهیزات دندانپزشکی در دنتی بیشتر آشنا شوید و خرید اقساطی محصولات دندانپزشکی را به راحتی تمام به عمل بیاورید!

آیا تا به حال از فروشگاه دندانپزشکی ای بازدید کرده اید که قیمت های بالا یا به قول خودمان قیمت های فصایی آن فروشگاه باعث شده که فکر خرید کالای مورد نظر را از سرتان بیرون کنید و از خود می پرسید که آیا شرایطی خاصی برای تهیه این کالا وجود دارد؟ و اولین جوابی که به فکر هر مشتری خطور می کند خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی است!

اما بعد از آن شاید به فکر دریافت وام و یا پرداخت با چک افتاده اید. خب وقتشه که این مژده رو به تمامی شما مشتریان وفادار دنتی بدهیم که هر سه شرایط اشاره شده در دنتی به راه است!

پس دیگر لازم نیست نگران پول خرید باشید، فقط کافیست که محصولات مورد نظر را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید:

خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی - فروش اقساطی تجهیزات دندانپزشکی

خرید اقساطی محصولات دندانپزشکی

خرید قسطی تجهیزات دندانپزشکی با بهترین شرایط از دنتی

خرید اقساطی ابزار دندانپزشکی

مراحل شرایط اقساطی

قابل توجه دندانپزشکان عزیز، برای استفاده از شرایط اقساطی دنتی طبق مراحل ذیل پیروی کنید:

  • در مرحه اول انتخاب محصولات جهت خرید اقساطی که می توانید هماهنگی های لازم را به صورت تلفنی و یا با اعمال خرید از طریق سایت و انتخاب گزینه (خرید اقساطی) در صفحه پرداخت از میان گزینه های موجود روش پرداخت انجام دهید. (همچنین می توانید فرم قرار داده شده در همین صفحه را تکمیل کرده و گزینه (اقساطی) را انتخاب کنید تا کارشناسان ما برای پیگیری با شما تماس حاصل کنند)
  • بر اساس خرید انجام شده تماسی با شما گرفته خواهد شد و شرایط اقساط طبق زمان تکمیل پرداخت و مبلغ پرداخت مورد نظر شما به صورت سه ماهه، شش ماهه و یکساله محاسبه و اعمال می شود. 
  • در مرحله آخر در صورت رضایت و تایید از سوی شما و هم کارشناسان ما،  لطفا مدارک درج شده را از طریق راه های ارتباطی موجود با ما به اشتراک بگذارید:

عکس کارت ملی — عکس کارت نظام پزشکی — عکس از سربرگ ثبت — ارسال چک صیادی به تعداد تعیین شده

خرید اقساطی مواد دندانپزشکی - فروش اقساطی مواد دندانپزشکی

ابزار و لوازم دندانپزشکی را از متخصصین آن تهیه کنید!

دسترسی آسان به تمامی ابزار دندانپزشکی با دنتی در تمام کشور!

خرید اقساطی مواد دندانپزشکی

فروش قسطی تجهیزات دندانپزشکی با شرایط عالی

خرید قسطی محصولات دندانپزشکی

خرید اقساطی محصولات دندانپزشکی - فروش اقساطی محصولات دندانپزشکی

مراحل خرید با چک و بدون بهره

  • خرید با چک و اقساط بدون بهره در دنتی به صورت دریافت 50 درصد مبلغ خرید در ابتدا کار پس از خرید، و دریافت مابقی مبلغ به صورت قسط بدون بهره طی حداکثر سه ماه می باشد
  • در مرحه اول انتخاب محصولات جهت خرید چکی که می توانید هماهنگی های لازم را به صورت تلفنی و یا با اعمال خرید از طریق سایت و انتخاب گزینه (خرید با چک) در صفحه پرداخت از میان گزینه های موجود انجام دهید. (همچنین می توانید فرم قرار داده شده در همین صفحه را تکمیل کرده و گزینه (چک و بدون بهره) را انتخاب کنید تا کارشناسان ما برای پیگیری با شما تماس حاصل کنند)
  • بر اساس خرید انجام شده تماسی با شما گرفته خواهد شد و شرایط اقساط طبق زمان تکمیل پرداخت و مبلغ پرداخت مورد نظر شما به صورت 50درصد در ابتدای کار و مابقی حداکثر طی سه ماه محاسبه و اعمال می شود.
  • در مرحله آخر در صورت رضایت و تایید از سوی شما و هم کارشناسان ما،  لطفا مدارک درج شده را از طریق راه های ارتباطی موجود با ما به اشتراک بگذارید:

عکس کارت ملی — عکس کارت نظام پزشکی — عکس از سربرگ ثبت — ارسال چک صیادی به تعداد تعیین شده

مراحل وام کالا

قابل توجه دندانپزشکان عزیز، برای استفاده از شرایط وام کالا دنتی طبق مراحل ذیل پیروی کنید:

  • تکمیل فرم ثبت نام که در همین صفحه درج شده است و انتخاب گزینه وام کالا و یا برقراری تماس با پشتیبانی
  • بعد از تکمیل فرم و انتخاب گزینه وام کالا تماسی با شما گرفته خواهد شد و شرایط اقساط طبق زمان تکمیل پرداخت و مبلغ پرداخت مورد نظر شما به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یا یکساله محاسبه و اعمال می شود.
  • پس از آن در صورت رضایت و تایید از سوی شما و هم کارشناسان ما،  لطفا مدارک درج شده را از طریق راه های ارتباطی موجود با ما به اشتراک بگذارید:

عکس کارت ملی — عکس کارت نظام پزشکی — عکس از سربرگ ثبت — ارسال چک صیادی به تعداد تعیین شده

  • در نهایت با وارد شدن به حساب کاربری شخصی خود، مبلغ وام تعیین شده به عنوان موجودی حساب شما ثبت و در پنل شخصی قابل مشاهده است که می توانید به راحتی مبلغ خرید خود را از آن کسر کنید. (قابل توجه مشتریان عزیز، برای استفاده از موجودی وام در صفحه پرداخت گزینه موجودی وام را از میان روش های پرداخت انتخاب کنید)
فروش انواع ابزار دندانپزشکی

راه های تماس با ما:

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند!

درخواست خرید اقساطی، وام، و یا چک بدون بهره

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

روش خرید مورد نظر:*