تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی با بهترین قیمت

دیگه لازم نیست تجهیزات رو عوض کنی، با دنتی تعمیرش کن!

تعمیرات تجهیزات و انواع قطعات دندانپزشکی

خرید ابزار دندانپزشکی قیمت خوب

تعمیرات تجهیزات در دنتی

شرایط انجام تعمیرات و مراحل پیشرفت آن

  • پس از برقراری تماس لازم است که متخصصین ما را از محصولات و کالاهایی که نیاز به تعمیر دارند مطلع کنید. به عنوان مثال نام قطعه یا دستگاه، مدل آن، سال ساخت آن و هر اطلاعات دیگری که از آن دارید.
  • در مرحله بعد با تماسی کوتاه شما عزیزان را از قیمت حدودی و منصفانه تعمیرات و شرایط ارسال کالا به ما مطلع خواهیم کرد . شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر و ضمانت، کالای خود را از طریق راه های پیشنهاد شده به ما تحویل دهید!
  • پس از دریافت محصول از سمت ما، قطعه یا دستگاه شما مورد بررسی توسط کارشناسان متخصص ما  قرار خواهند گرفت و به طور کامل و دقیق عیب یابی خواهند شد. توجه داشته باشید در مرحله عیب یابی، مشکلات و تعمیرات لازم دستگاه شما طی فیلم و عکس و توضیحات کامل به شما عزیزان ارائه خواهد شد تا از مشکل دستگاه خود اطلاع کامل داشته باشید.
  • در مرحله آخر در صورت رضایت کامل ، پروسه تعمیر و بازیابی دستگاه انجام خواهد شد و با تماس و یا اعلانی در پنل کاربری به شما اعلام خواهد شد.
  • پس از آن دستگاه و قطعه شما به آدرس خواسته شده ارسال خواهد شد و شما عزیزان می توانید از محصول خود آنچنان که به تازگی خریداری شده است استفاده کنید که این موضوع مورد تضمین از سمت ما می باشد!
خرید اقساطی مواد دندانپزشکی - فروش اقساطی مواد دندانپزشکی

خدمات پس از تحویل و تعمیرات در دنتی

بیایید فرض را بر این بگذاریم که شما تمامی محصولات مورد نظر را در موسسه ما تعمیر کرده اید و پس از طی کردن پروسه تعمیر و دریافت محصول، در حین کار و یا بررسی کالا به مشکلی دیگر بر خورده اید، حال وضعیت شما چیست؟

به طور کلی محصولات تعمیر شده در دنتی هرگز بعد از طی کردن پروسه تعمیرات به مشکل بر نخواهند خورد چون قبل از تحویل به صورت مکرر تست و آزمایش می شوند و در صورت اصلاح شدن مشکل و کارکرد صحیح به شما عزیزان بازگردانده می شود. اما اگر به هر دلیلی کالای شما به مشکل برخورد می توانید با برقراری تماس جهت عیب یابی مجدد اقدام کنید. قابل توجه تمامی مشتریان عزیز، کلیه کالا های تعمیر شده در دنتی شامل ضمانت و گارانتی می باشند پس از این بابت نگران نباشید!

تعمیرات پیشرفته و با ضمانت کیفیت و قیمت

ضمانت و گارانتی کالا حتی بعد از تحویل و اجرای تعمیرات

بهترین مرجع تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

منفعت ما و شما در دنتی

شاید پیش خودتان فکر کرده اید که چرا دنتی و یا هر شرکت دیگری باید چنین خدماتی را ارائه دهد مادامی که می تواند بر فروش بیشتر تمرکز کند؟ دنتی از فروش تجهیزات بیشتر سود می کند یا از تعمیرات آن؟ این معامله چه منفعتی برای دنتی دارد؟ اینها تمام سوالاتی هستند که از حس شک آمیز انسان سرچمشه می گیرند که کاملا غریضی و درست است، ولی تنها جواب کوتاهی که می توان به آن داد این است: کسب رضایت و اعتماد مشتری!

دنتی همواره تلاش کرده که مشتریان خود را به صورت همیشگی در کنار خود داشته باشد حتی اگر این موضوع نیازمند گذشت از سود و منفعت مالی و مادی باشد. تمامی عزیزان در نظر داشته باشند که یک کسب و کار موفق را از در آمد آن نمی توان تشخیص داد بلکه از روی تعداد مشتریان وفادار و استمرار خرید و دریافت خدمات آنها باید سنجید! 

راه های تماس با ما:

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند!

فرم درخواست تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد